Adama și-a recrutat director de vânzări pentru piața din Republica Moldova

agriplanta-adama-2015-3tcm55-71495-57b465162f0af.jpg

Gabriel Razi 17 august 2016
Compania chinezo-israeliană Adama, unul dintre furnizorii de pe piața de produse pentru protecția plantelor, l-a recrutat pe Oleg Brînză pentru a ocupa poziția de manager național de vânzări pentru piața din Republica Moldova.
„Adama își instituționalizează și perenizează activitatea în Republica Moldova venind mai aproape de distribuitorii și fermierii nostri”, a spus Oleg Brînză, într-un anunț public al companiei.
Recrutarea unui manager de vânzări responsabil de afacerile din Republica Moldova marchează și primul pas hotărât pe care Adama îl face către această piață.
Republica Moldova este o piață agricolă ce dedică 1,2 milioane de hectare cerealelor, semințelor și boabelor oleaginoase și o afacere estimată la 60 milioane de dolari anual pentru furnizorii de produse pentru protecția plantelor.
Managerul recrutat de Adama pentru piața din Republica Moldova a absolvit un program de master în administrarea afacerilor și urmează în prezent un program de doctorat în același domeniu.
Oleg Brînză a lucrat anterior în Republica Moldova pentru ONU, fiind implicat într-un proiect în domeniul energetic și al biomasei sau pentru producătorul de ciment Lafarge.
Adama a fost anul trecut o afacere de 40 milioane de euro pe piața din România, economie unde concurează cu alți jucători precum Alcedo, Bayer, BASF sau Nufarm.
Adama este la nivel internațional o afacere de 3 miliarde de dolari anual, grupul fiind unul dintre cei mai mari zece jucători din industria agro-chimică.
  Urmărește Agrofinanciar pe Facebook: