Americanii de la Arysta LifeScience au recrutat trei directori din piața locală de agrobusiness

arysta-57bac077b7674.jpg

Foto: ecomercioagrario.com

Gabriel Razi 22 august 2016
Compania americană Ayrsta LifeScience, unul dintre furnizorii de pe piața locală a produselor pentru protecția plantelor, și-a ocupat pozițiile de director comercial, director tehnic și director de marketing prin recrutări din cadrul altor companii implicate în piața locală de agrobusiness.
„Am făcut o echipă frumoasă, suntem încrezători”, spune Richard Matei, șeful local al americanilor de la Arysta LifeScience.
Americanii l-au numit pe Laurențiu Gheorghiță în poziția de director comercial al companiei.
El ocupase anterior poziția de country manager al Agrimatco, unul dintre distribuitorii implicați local în afacerile cu îngrășăminte, pesticide și semințe.
Pentru poziția de director tehnic, americanii l-au adus în companie pe Daniel Tabacu, care a ocupat anterior poziții similare în cadrul Belchim, Summit Agro sau BASF.
Departamentul de marketing al Arysta LifeSciene urmează să fie condus de Mirela Păun, care se va alătura companiei americane după un parcurs de 14 ani în cadrul Syngenta,  potrivit informațiilor din piață. Reprezentanții Arysta LifeScience nu au putut confirma această numire.
Acestea sunt cele mai importante trei recrutări operate de Arysta LifeScience din momentul în care compania americană și-a schimbat șeful local în urmă cu opt luni.
„In principiu, vom mai recruta în zona de financiar și în zonă de vânzări. Acum suntem o echipă de 13 oameni și vom fi 15 până la sfârșitul anului”, spune Richard Matei.
Americanii de la Arysta LifeScience și-au intregistat și o companie pe plan local la sfârșitul lunii iunie, entitate ce va începe să înregistreze încasări de anul viitor.
Arysta LifeScience și-a bugetat pentru acest an rulaje locale de 11 milioane de dolari ce vor fi facturate prin intermediul companiei-mamă.
Arysta LifeScience face parte din grupul Platform Specialty Products Corporation, jucător în industria chimică cu afaceri de 2,5 miliarde de dolari la nivel mondial.
Grupul american este un jucător de talie medie în piața internatională, cu afaceri comparabile cu cele ale rivalilor de la ADAMA sau Nufarm.
Produsele americanilor concurează atât local, cât și pe piața internatională cu cele ale unor giganți ai industriei chimice precum Syngenta, Bayer, BASF sau Dow.
 
  Urmărește Agrofinanciar pe Facebook: