Francezii de la Limagrain și-au recrutat director de marketing de la DuPont

limagrain-57bc4a3874e6a.jpg

Gabriel Razi 23 august 2016
Limagrain, unul dintre furnizorii de semințe certificate pentru agricultură de pe piața locală, a recrutat-o pe Roxana Pastuhov, care a activat anterior în cadrul DuPont, pentru a fi responsabilă de marketingul companiei începând cu luna septembrie, potrivit informațiilor din piață.
Reprezentanții Limagrain și cei ai DuPont nu au făcut niciun comentariu pe marginea acestei numiri.
Recrutarea Roxanei Pastuhov vine în contextul în care Limagrain avea deschisă o poziție în departamentul de marketing de aproximativ șase luni.
Roxana Pastuhov lucrează în agrobusiness-ul local de la sfârșitul anului 2008, interval în care a ocupat poziții în departamentele de marketing ale elvețienilor de la Syngenta și ale americanilor de la DuPont.
Ea este absolventă a Academiei de Studii Economice București și a Universității Spiru Haret, potrivit informațiilor de pe profilul său de pe rețeaua de socializare de business LinkedIn.
Limagrain este implicată local în vânzarea de semințe certificate pentru agricultură în segmentul porumbului, florii-soarelui, rapiței, grâului, orzului și mazărei.
Limagrain a fost o afacere de 9,3 milioane de euro în România anul trecut și a avut un număr mediu de 33 de angajați, arată datele de la Ministerul Finanțelor.
Compania franceză Limagrain a fost anul trecut un business la nivel internațional de 2,4 miliarde de euro și 9.600 de angajați.
România este o piață strategică pentru producătorii de semințe certificate pentru agricultură având în vedere că fermierii însămânțează local 2,5 milioane de hectare cu porumb, 2 milioane de hectare cu grâu, alte 1 milion de hectare cu floarea-soarelui și un suplimentar de 450.000 de hectare este acoperit cu rapiță.
 
  Urmărește Agrofinanciar pe Facebook:

  Etichete pentru articol: